لامپهای UV برای تصفیه آب
نوشته شده توسط : فرهاد

چگونه آب را تمیز کنیم؟

اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که اجازه دهید از طریق برخی از فیلترها عبور کند .

آلودگی روی فیلتر باقی می ماند و ما آب را تمیز می کنیم .

اما در شرایطی که آب تمیز به نظر برسد و محتویات آن بالقوه مضر ، حتی برای ویروس ها ، باکتری ها و سایر میکروارگانیسم های سلامتی ما خطرناک باشد ، چه باید کرد؟

فقط عبور آن از فیلتر هیچ کاری نمی کند. در این حالت ، آب باید تمیز شود و فقط یک فیلتر نیست.

لامپهای UV برای تصفیه آب

آب را فیلتر نکنید - آن را تمیز کنید!

تمیز کردن ، درمان یا ضد عفونی یک فرآیند به ظاهر پیچیده است که می تواند برای مثال با استفاده از مواد شیمیایی انجام شود.

بسیاری از آنها بر محیط طبیعی ، به ویژه موجودات آبزی تأثیر منفی می گذارند. ما همچنین نمی خواهیم توسط مواد شیمیایی مسموم شویم و آب ناخوشایندی با بویی شبیه فضای داخلی داروخانه مصرف کنیم.

بنابراین چه چیزی باید استفاده کنم؟

می توانید ازن بگیرید. درمان با ازن به طور موثری تمیز کننده آب است و خنثی است. با این حال ، تصور ازن شدن آب در خانه دشوار است.

بنابراین چقدر سریع ، ارزان ، کارآمد ، سازگار با محیط زیست و بی مزه می توانید آب را در خانه تمیز کنید ... در کمپینگ ، قایق بادبانی ، دفتر و فروشگاه؟

لامپهای UV UV Acuva

معرفی شرکت پیشرفته فناوری Acuva . ما توزیع کننده انحصاری و مستقیم محصولات Acuva در بازار لهستان هستیم.

Acuva کیت های تصفیه آب با استفاده از لامپهای UV UV هستند. این محصولات آخرین نسل طراحی شده در کانادا هستند.

 

تصفیه آب با استفاده از سیستم های Acuva به طور مساوی 100 برابر کارآمدتر از استفاده از روش های رقابتی است .

علاوه بر این ، استفاده از لامپهای UV UV محصولات Acuva را به یک راه حل مناسب نه تنها برای خانه و محل کار ، بلکه برای تصفیه آب روی یک قایق تفریحی یا خانه ای با چرخ نیز تبدیل می کند.

تصفیه آب با اشعه ماورا بنفش Acuva بر اساس آخرین دانش فنی است و بسیار سازگار با محیط زیست است. هیچ ماده شیمیایی مانند کلر به آب وارد نمی شود.

حذف 99.9999٪ از باکتری ها ویروس ها و عوامل بیماری زا

آب فقط ضد عفونی می شود ، در نتیجه 99.9999٪ باکتری ها ، ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا از بین می روند که می تواند باعث مشکلات سلامتی شود و به راحتی از طریق هر فیلتر آب سنتی عبور می کند.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب Acuva UV LED ، می توانیم بدون ترس از بیماری به دلیل مصرف باکتری ها ، ویروس ها یا میکروارگانیسم های ساکن در آب ، آب را از رودخانه ها و دریاچه ها مصرف کنیم. لامپ های UV UV ویروس ها ، از جمله SARS-COV-2 و باکتری هایی را که می توانند مشکلات معده ایجاد کنند ، از بین می برند.

تصفیه آب با لامپهای UV-UV طعم آن را تحت تأثیر قرار نمی دهد. باکتری ها ، ویروس ها و عوامل بیماری زا می میرند ، اما ترکیب آب تغییر نمی کند. هیچ ماده ای وارد نمی شود ، بنابراین طعم آب دقیقاً مانند قبل از تمیز کردن است. بو و رنگ آن نیز تغییر نمی کند. دستگاه تصفیه اشعه ماورا بنفش Acuva کاری نمی کند که روشن کند.

تصفیه آب شامل تصفیه آن با طول موج کوتاه ، بین 250 تا 280 نانومتر است. چنین مواجهه ای باعث از بین رفتن DNA میکروارگانیسم های ساکن در آب می شود. در نتیجه ، آب تصفیه می شود. 99.9999٪ کل باکتریها ، ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا می میرند.

فن آوری های ضد عفونی با استفاده از لامپ های UV در حال حاضر در حال توسعه هستند و به طور فزاینده ای در مناطق مختلف اقتصاد استفاده می شود.

با این حال ، شما حتی نیازی به دانستن این موضوع ندارید ، زیرا استفاده از سیستم های UV UV Acuva بسیار ساده است. شما مجبور نیستید با هیچ چیز پیچیده ای کنار بیایید. لازم نیست چیزی به خاطر بسپارید. از دستگاه های تصفیه آب UV Acuva به همان روش شیرآلات معمولی استفاده می شود.

علاوه بر این ، سیستم های تصفیه آب UV-LED Acuva دارای ابعاد جمع و جور هستند. آنها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند ، بنابراین برای کاروانها ، مسافران و کشتی ها ، قایق ها و قایق های تفریحی ایده آل هستند.

به راحتی می توان از آنها در خانه های ییلاقی ، مغازه ها ، دفاتر ، رستوران ها و همچنین خانه های تک خانواده و چند خانوادگی استفاده کرد.

بر خلاف فیلترهای آب ، لامپهای UV-UV عملاً به هیچگونه تعمیر و نگهداری نیاز ندارند.

شما نیازی به تمیز کردن یا جایگزینی چیزی ندارید. هیچ چیز مسدود نمی شود. کنترل سطح آلودگی در فیلتر ضروری نیست. در اینجا لامپ UV-LED به آب می تابد.

استفاده از لامپهای فلورسنت LED نیز امتیاز خوبی برای کاربر است. تأثیر مثبتی در نگهداری کل سیستم تصفیه آب دارد.

شیر Acuva Arrow 5 برای آب UV-LED ضربه بزنید

زندگی 10+ سال

دارای ضمانت و عمر طولانی است. لامپ های معمولی باید مرتبا تعویض شوند. لامپهای فلورسنت LED دارای 10 سال ضمانت هستند ، گرم نمی شوند ، بلافاصله پس از روشن شدن کار می کنند و نمی سوزند.

بر خلاف لامپ های ساخته شده توسط فناوری سنتی ، محصول UV-LED Acuva همچنین سازگار با محیط زیست است ، زیرا لامپ های LED حاوی جیوه نیستند.

Acuva Arrow 5 UV-LED

مصرف UV-LED همچنین نسبت به سیستم UV مبتنی بر لامپ های جیوه ای سنتی ، مصرف برق بسیار کمتری دارد. سیستم های اشعه ماورا بنفش Acuva برای تأمین انرژی باتری سازگار شده اند. آنها می توانند به منبع تغذیه 12 ولت و همچنین به جریان متناوب متصل شوند.

Acuva محصولی را ارائه می دهد که تقریباً برای هر نوع استفاده سازگار شده است. از طیف گسترده ای از دستگاه های تصفیه آب UV-LED می توانید دستگاه هایی را انتخاب کنید ، به عنوان مثال با ظرفیت 5 لیتر در دقیقه و عمر مفید 900 XNUMX لیتر.

Acuva Eco NX-UV-UV با شیر آب

دیگر نگران آب بطری شده در قایق بادبانی یا کاروان خود نباشید. با استفاده از سیستم ضد عفونی کننده UV-LED Acuva ، از آب آفلاین استفاده کنید و آن را تمیز کنید. از آب پاک و بی عیب و نقص شیر آب قایق خود و در RV یا خانه تعطیلات خود بدون آب شبکه لذت ببرید.

Acuva Eco NX-UV-UV نقره ای

با انتخاب سیستم های تصفیه آب اشعه ماورا بنفش Acuva ، شما با بالاترین کیفیت محصولات را انتخاب می کنید که تمیزترین آب استریل را برای خانه ، قایق یا مسافر شما فراهم می کند.

لامپهای UV UV در مقابل لامپهای UV

در روش های معمول تصفیه آب UV از لامپ های جیوه UV استفاده می شود. با این حال ، نگرانی های جدی در مورد تأثیرات محیطی و محدودیت های عملکرد لامپ های UV وجود دارد.





:: برچسب‌ها: تصفیه آب ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: